OTH+

hejj!
har precis lagt fram min packning, men känns som om den behöver en förändring.

idag har jag verkligen inte gjort någonting. bara kollat one tree hill och lyssnat på hög musik.
musik är som min egen medecin när jag inte mår som bäst.
kanske lägger upp lite musik sen.

morgondagen spenderas med bästisarna. vi skulle va hos carro strax efter 1 o sen får vi väl se vad vi hittar på. antigen är väl bara hemma hos carro lr så går vi väl ner o käkar luch på "stan" och blir sittandes där i flera timmar, så som de brukar bli. hahah

NU SKA JAG LÄGGA MIG I SÄNGEN OCH KOLLA OTH OCH SE OM JAG HITTAR NÅGON KUL ATT SMSA MED. PUSS


Kommentarer
Postat av: J

Du är så jävla vacker :)

2010-02-22 @ 00:58:53
Postat av: Mariam!

haha tack :)

2010-02-22 @ 01:30:56
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0