PUSS

hej :)
förlåt för så lite uppdatering på sista tiden, har inte riktigt haft tid.

i fredags så sov fanny här super mysigt! riktigt vår väder var det. vi kollade på film o sen gick vi ut o träffade pontus och någon hugo.

sen på lördagen tog vi de bara lungt, hon cykla hem runt lunch skulle jag tro. sen efter middagen så gick jag till julia o senare kom andré.
hahahaha, sen när vi va ute så fastande julia med sin vante i tandställningen, fan vad vi garvade asså! så hon fick gå med en vante uthängande från munnen ^^ förstår inte hur hon lyckas alltså.

i veckan händer inte så mycket. har inte så mycket läxor heller skulle jag tro, sköönt. kan faktiskt mitt so prov som jag ska ha på tisdag, lite iaf..
sen på torsdag ska jag va med elise :D de va länge sen, saknat bruden. och på fredag är vi ju lediga, fan vad najjs! får se vad som händer då. men de suger att carro åker till ghana i veckan :(

nu ska jag forsätta denna söndag med lite ben&jerrys glass och någon bra film, great!
PUSSSS


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAH, så jävla roligt! XD

inte garvat så mkt sen färgkluttarna känns de som! ;) <33

2010-03-28 @ 17:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0