THE HEART SAYS STOP.

är hemma idag, klarade inte att gå till skolan. de bästa är kanske att göra de för att kunna tänka på annat och försöka glömma de som hänt en stund. men de går inte längre, efter gått hela veckan i skolan och försökt att inte tänka på de. de är nu all "sorg" kommer.  mamma o pappa tyckte de va bra om jag va hemma en dag och bara få gråta när jag vill och inte behöva tänka på om någon ser att man gråter.
fan alltså att de här skulle hända nu. de räcker med alla jag redan mist i släkten!
så idag så ska jag forsätta läsa på ljudet av ditt hjärta (twilight 3) och bara.. göra ingenting.

"ikväll åker jag till min syster och är där tills på söndag. skönt att kunna prata med henne.

nu ska jag kanske ta en dush eller så forsätter jag med att ligga här i soffan och kolla på disney channel.
hopppas ni får en bättre dag än vad jag har iallafall.

Kommentarer
Postat av: Julia - sis

Det ska bli såååå mysigt, saknar dig redan <3<3 Love<3

2010-03-05 @ 12:20:37
URL: http://juliasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0