TUMMEN NER!!!!!!

HOLAAA! tisdagar brukar va den värsta dagen jag vet på hela veckan, men inte idag :D
kanske va för att vi fick se på filmen upp på vår no lektion (?) haha, den filmen var iaf gullig.
precis gjort engelska och franska läxorna som är till imorgon. stolt att jag kan franskan hyfsat bra för engångskull !!
men min no som jag har till imorgon om typ, eeh. jag vet inte enns vad de heter? ^^
aja, den kan jag iaf inte göra. för jag tror jag skrivigt fel svar på frågorna jag har.
här kommer min lilla läxplanering, hehe. intressant för er jag vet....

tisdag: svenska [X]
onsdag: franska [X] engelska [X] no [ ]
torsdag: franska [ ] hemkunskaps prov [/]
fredag: matte [X]

ÅHH, JAG HATAR LÄXOR. HATAR HATAR HATAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0