sometimes I just want to say goodbye

hejhejhej! inte uppdaterat sen tisdag skulle jag tro? oj oj..
har inte mått så bra psykiskt (säger man så? haha) allt med farmors död är verkligen skit jobbigt. plötsligt så sprutar bara tårarna o när jag skrattar o är glad så får jag nästan dåligt samvete.
nog pratat om de! 
 
syster har vart med mig i skolan idag, hihi de var kul (:
 
ikväll blir de att bara ta de lungt o så, mår inte så bra..
ska träna lite på engelska glosorna som är till imorgon också, men tror jag kan dom rätt hyfsat.

ganska ointressant inlägg om jag får säga de själv men kännde att jag behövde skiva lite!

ha de bra alla söta läsare!<3
lägger in en bild på min väldigt fina syster!


Kommentarer
Postat av: Julia - sis

Söt du är hjärtat <3<3

2010-03-05 @ 12:20:05
URL: http://juliasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0